افزایش قیمت آهن آلات متاثر از نرخ دلار
نوشته شده توسط : آهن پرایس

پس از افزایش مجدد نرخ دلار در روز گذشته شاهد افزایش پی در پیقیمت روز اهن آلات در بازار آهن بوده ایم.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، روز گذشته در بازار آهن الات شاهد نوسانات بسیاری علی الخصوص در بخش میلگرد ها بودیم. این نوسانات قیمتی متاثر از نرخ دلار بوده است، چرا که قیمت دلار با افزایش بسیاری مواجه گردید و به دنبال این امر طی روز گذشته بار ها قیمت آهن الات با افزایش اعلام شد.

طبق خبرهای بازار آهن، قیمت میلگرد آجدار 10 تا 60 تومان افزایش یافت. قیمت این مقطع فولادی از ابتدای سال جاری هر روزه در حال افزایش می باشد و هنوز شاهد ثبات قیمت در این محصول نبوده ایم. قیمت میلگرد ذوب آهن در روز گذشته پس از افزایش 30 تومانی در دو مرحله، با نرخ 2730 تومان اعلام گردید. همچنین دیگر کارخانه های میلگرد سازی از قبیل ظفر بناب، سیادن ابهر، پرشین فولاد و ... نیز از این افزایش قیمت ها مستنثا نبودند. قیمت میلگرد ظفربناب پس از 40 تومان افزایش با قیمت 2620 تومان خرید و فروش شد. کمترین افزایش قیمت مربوط به کارخانه سیادن ابهر با 10 تومان افزایش و بیشترین افزایش قیمت مربوط به کارخانه نیشابور با 180 تومان می باشد. البته کارخانه نیشابور پس از اتمام تعطیلات نوروزی، روز گذشته برای اولین باز اقدام به اعلام قیمت نمود که این افزایش ناگهانی قیمت های این کارخانه به این دلیل می باشد.

پس از بررسی وضعیت آهن در بازار اهن آلات به بخش پروفیل ها می رسیم. این بخش از مقاطع فولادی تنها بخش امیدوار کننده بازار در روز گذشته بوده است. قیمت روز پروفیل ها در اکثر کارخانه ها ثابت اعلام شد. این امر در شرایطی رخ داد که پروفیل ها نیز همانند دیگر مقاطع فولادی پی در پی در حال افزایش قیمت بودند. اما روز گذشته اکثر کارخانه های پروفیل سازی با اعلام ثبات قیمت ها موجب ارام شدن جو این بخش از بازار شدند.

با توجه به افزایش روز افزون نرخ دلار طی روز های اخیر، احتمال افزایش قیمت این ارز بین المللی طی روز های آینده نیز وجود دارد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد شاهد افزایش قیمت روز افزون نرخ آهن آلات در کشور خواهیم بود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: